Wednesday, August 20, 2008

DAR DLA LUDZKOŚCI

Wśród terapeutów pracujących w Kranjskiej Gorze są syn Domancica - Stipe (piaty od lewej) oraz były koszykarz narodowej reprezentacjii Alan Gregor (trzeci od lewej) , grał min. w polskiej drużynie Zeptera. Na pytanie czy wszyscy jego terapeuci są tak samo skuteczni jak on sam -odpowiada : "To nie jest moja energia. Ja tylko korzystam w umiejętny sposób z metody, której każdy się może nauczyć. Raz przyswojona - metoda zawsze jest skuteczna. Uważam, że to nie jest humanitarne zatrzymywać tak cenną wiedzę wyłącznie dla siebie. Walczyłem o tę metodę, ciężko pracowałem by nadać jej swoje imię i nazwisko - teraz jestem dumny, że każdy może z niej korzystać. Każdy, kto poczuje odpowiednią motywację może się jej nauczyć i wykorzystywać w swojej indywidualnej praktyce" po chwili dodaje: "Udoskonalałem metodę przez 20 lat. Osoby zainteresowane szkoleniem muszą spełnić dwa podstawowe warunki: muszą być zdrowe i mieć w sobie, choć trochę więcej dobra niż zła".